26 listopada 2013

in my bookshelf :)

Hej, już dawno zabierałam się do tej notki, tylko nigdy nie wiedziałam od czego zacząć, ale w końcu jakoś się zebrałam :) Chciałabym wam dzisiaj pokazać, co znajduję się w mojej półce z kosmetykami.


  • 7 podkładów
  • 5 pudrów
  • 2 korektory
  • pędzelki
  • róż do policzków
  • perfumy (nie wszystkie, bo reszta lepszych jest w łazience, bo moja mama też korzysta)
  • tusz do rzęs
  • lakiery do paznokci (są w tym niebieskim pudełku)


Reszta rzeczy, pielęgnujące ciało, włosy, twarz, również mam w łazience.

W tym miesiącu kupiłam 3 podkłady.


  • eveline - niestety mi się nie przydał, bo jest za ciemny.
  • l'oreal - bardzo fajna konsystencja, ale niestety trzeba bardzo dużo zużyć na pokrycie całej twarzy i dla mnie jest nie dobry bo moja twarz dziwnie wygląda, jak się nim pomaluję. 
  • maybelline affinitone 24h - Szczerze to nie umiem go ocenić, bo drugi raz się nim maluję, ale chyba nie jest najgorszy.

Reszta podkładów to:


  • bb garniger - nie jest dobry (dla mnie) nie zakrywa niedoskonałości, strasznie się po nim świece, ale jest nawet spoko, jako baza pod podkład.
  • bb astor - na początku bylam z niego nawet zadowolona, ale teraz już nie. Nie umiem wam tego wytłumaczyć dlaczego, ale po prostu ma dziwne granulki w sobie, które po pomalowaniu zostają na buzi.
  • mayballine affinitone- jak dla mnie jest dobry kiedyś go używałam teraz już nie bardzo, ale zawsze zawsze go lubiłam.
  • Synergen - idealny! ja go po prostu kocham, nie kryje tak dobrze, ale po użyciu korektora jest świetny :)
Puder:


  • Synergen - mam dwa, jeden 04,drugi 02, zawsze używałam 03, ale ostatnio nie mogłam go znaleźć w rossmanie, ale już go nie używam, kupuję Rimella
  • Rimmel Stay matte - świetny ;)
  • Cantare cosmetics bronzing powder - na kości policzkowe, jest dobry :)

      

  • Avon w kulkach - stosuje go na policzki czasem, mam takie dwa w innych odcieniach.

korektor:


  • synergen - byłby na pewno dobry, tylko kupilam za ciemny odcień ;c)
  • bb korektor rozświetlający bodajże, nie wiem nazwy bo pudełko wyrzuciłam, no a napis mi się starł na korektorze:( 
Róż do policzków


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

W Sobotę, może jadę do Warszawy na zakupy, albo do Ząbek do rodzinki ^^
A do Soko na zakupy. Muszę jechać, bo rodzice mi kupują prezent urodzinowy (nowe meble do pokoju), więc muszę sobie wybrać i kupię sobie przy okazji jakieś spodnie czy bluzke ;)

Za chwilę do Sokołowa, musze kupić sobie jakąś maść, maseczki i nowy pędzelek do pudru:3

1 komentarz:

Zachęcam do komentowania, chętnie obejrzę wasze blogi :)
* nie pisz "obserwujemy", napisz w komentarzu, że obserwujesz i wtedy ja też obiecuję, że zaobserwuję twojego bloga :)
*Jeżeli skomentujesz, to również możesz liczyć na komentarz z mojej strony.