22 listopada 2013

Gifts for Christmas

Wszyscy wiemy, że niedługo (może nie tak bardzo niedługo) zbliżają nam się święta <3
więc większość z nas przygotowuję już liste prezentów, ja na dzień dzisiejszy już przygotowałam i chciałam się nią z wami podzielić. :)


zestaw pędzelków do makijażu






eyeliner

perfumy avon scentini


podkład avon

maseczka do twarzy

maseczka do włosów

jedwab do włosów

odżywka do włosów

korektor do twarzy

krem pod oczy

tusz do rzęs


i wiadomka, że słodycze <3


2 komentarze:

  1. nie za dużo wymagasz :/
    nie starczy ci jedna rzecz?
    chyba dla ciebie liczy się tylko prezent a nie fakt że są święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wcale nie. Uwielbiam święta i mogłabym nie dostać żadnego prezentu, tylko po prostu, wiem czego mogę wymagać od mojej rodziny, ja tylko napisałam co bym chciała, a nie, że O MUSISZ MI TO KUPIĆ. np. moja ciocia przeznacza na mnie zazwyczaj 100zł więc mogłaby wybrać to coś z tego a nie dawać kase. Nie muszę dostać wszystkiego.

      Usuń

Zachęcam do komentowania, chętnie obejrzę wasze blogi :)
* nie pisz "obserwujemy", napisz w komentarzu, że obserwujesz i wtedy ja też obiecuję, że zaobserwuję twojego bloga :)
*Jeżeli skomentujesz, to również możesz liczyć na komentarz z mojej strony.