2 grudnia 2013

filmik dla was!

Cześć, dzisiaj taka nie typowa notka, no ale cóż, nudziło mi się, więc wzięłam karty SD i wgrałam wszystkie filmiki, które miałam, zdjęcia, które miałam na komputerze i takie tam. I zrobiłam z tego krótki filmik, nie jest jakiś super, ale to naprawdę  nudów i 10 minut pracy, więc nie dziwcie się :p Ogólnie to miałam taki plan, żeby wstawiać wam filmiki na bloga, ale nie wiedziałam jakie i w ogóle, mam trochę pomysłów, ale mam nadzieję, że wy mi też kilka dacie :) Może zrobię "my morning routine" lub "my night routine", no zobaczymy :) 
W sobotę niestety nigdzie nie pojechałam, cały dzień w domu, wieczorem chwilkę wyszłam na dwór do koleżanek. Ale dobrze mi to zrobiło, troszkę poleniuchowałam ^^. Ale za to w tą sobotę jadę już w końcu po meble <3 i przyjeżdża rodzinka a w czwartek mam urodziny :)
W piątek nam wycieczkę na łyzwy i do kina, także super! już się nie mogę doczekać. 

Dobra, w takim razie zostawiam was z tym filmikiem. No i, do napisania! :)



3 komentarze:

  1. lepsze notki niz filmiki ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie myślałam, tylko, że filmiki były by takie, że gadała bym coś do was ^^ zamiast pisać, ale ja osobiście też wolę notki, więc filmiki będą raz na jakiś czas. Dziękuję za wyrażenie zdania ;)

      Usuń

Zachęcam do komentowania, chętnie obejrzę wasze blogi :)
* nie pisz "obserwujemy", napisz w komentarzu, że obserwujesz i wtedy ja też obiecuję, że zaobserwuję twojego bloga :)
*Jeżeli skomentujesz, to również możesz liczyć na komentarz z mojej strony.